Wednesday, July 13, 2016

Insyaallah

Dah terlalu lama rupanya aku tinggalkan ruangan ini.Terasa rindu bila tengok satu per satu gambar dan kenangan lalu.Apa yang berbeza ya?

Banyak yang berubah,

Qaiser kini dah pun berumur 5 tahun. Semakin petah bercakap.Kadang-kadang rasa nak aje jentik mulut dia. tapi itulah pun penghibur hati aku.

Rumah tu aku dah jual.Masa jual tu tak terasa apa-apa,tapi bila dah lama sikit baru terasa sakit dia.
SAKIT sebab rumah tu penuh dan sarat barat dengan memori.

Sesekali menitis juga air mata ni.Tak apalah,moga redha hati ini hendaknya.

Aku percaya,akan ada ganti yang lebih baik.

Oh ya,Qaiser bakal menjadi Abang.

Insyaallah dengan izinNya,keluarga kecil aku ni bakal berkembang dan bertambah lagi.

Aku sayangkan keluarga ini.Aku impikan hidup yang penuh dengan ketenangan dan kedamaian di samping orang orang yang aku sayang sampai ke syurga.


Doakan aku ya?



No comments: