Tuesday, July 26, 2016

10 minggu

Semenjak mengandung anak ke 2 ni aku memang tak larat sangat nak uruskan hal rumah.Adalah jugak buat kerja rumah tu,tapi tak adalah beriya-iya macam dulu.

Rasa macam tak ada energy pastu rasa macam eh besok lah kemas,pastu tersadai atas tilam tido untuk kali ke 18 pada hari yang sama..  T______________T

Aku rasa tabah jugak lah Mr Z layan aku..sambil jelingggggggggg hujung mata tengok bini dia tersadaiii macam badak air.

Aku kalau mual ni datang dia memang tak kira masa.Kadang-kadang dalam kereta masa nak pegi kerja,perghhhh....dengan traffic jam pastu kau nak terbelahak tapi tak boleh benti.Seksa Wehhh
T__________________T **nanges lagi****


Bab masak yeh,ni lagi kronik.Aku dah lama gilaaaaaaaaa tak masakkkkkk....punca dia sebab aku tak tahan bau tumis tu semua.....tu semua punca-punca mual.maka adaalah lebih afdhal kalau pegi tapau aje bawah rumah.


Aku kesian kat Mr Z sebab yela kena layan kerenah aku yang macam-macam ni.Walaupunnnn dia mengeluh lah jugak kan tapi  nasib baik lah ada dia tolong uruskan rumah ngan Qaiqai.

Thanks tau Pa,i lebiu very strong.....ngeee ngeeee.....

Sekian laporan,

Mak Qai + 1

No comments: