Wednesday, February 10, 2010

Panas!!!!!!!!!!

Marah!!sgt2 marah skgni!!!!aku difahamkan yang office akan tutup selama 5hari sempena CNY,so aku nagn Dd pun merancang nak ke Bukit Tinggi since kiteorang belum hoenymoon lagi,the thing is,Dd dah tempah bilik dari 17-19/2/2010..bole plak tadi dorang sume cakap yang 19/2/2010 kene datang keje..tu aku xkisah lagi,tadi aku naik atas hantar surat kat Pee,dengan selambanyer dia cakap,"Iera,Ms Khor harap u boleh datang kerja on 19/2/2010,WTF??????????macam g*mp*** duhh!!!Dah la nak mintak cuti sikit punyer susah!Sesuke hati dia lak nak wat aku cmni!!Bulan depan dah confirm2 aku kena amik leave on 1-2/3/2010 sebb kena attend driving class ngan JPJ test kan,mesti jadi issue lagi sebab Hing pun cuti 2/3/2010 tuh!Aku da xtau apa nak buat melainkan melepas geram dalam blog ni!!!!Arggggggggghhhhhh!!!!

No comments: