Friday, February 5, 2010

Dd Accident!

Pagi tadi dalam kul 6.30am Dd da kuar g keje naik motor,biasenyer dalam kul 6.50am cmtu dia da sampai Hotel dan text aku skali.tapi da pukul 7.00am dia masih xinform apa2.Dalam pukul 7.12am aku dapat msg,dia accident!Bederau darah aku!then tanye la ada injured x?Alhamdulillah,xda pape jadi kat dia,cume peha kanan dia sakit sebab telanggar handle motor brother ni.Al kisahnya Dd ikut la terowong motor cam biasa,kebetulan pulak pagi tadi hujan,elok2 masuk terowong tu dia nampak ada brother ni da tgolek,puncanye sebab terowong tu banjir.Dd pulak xleh mengelak terlanggar handle motor brother tu ..Nasib baik lah dia xtercampak atau luka2 kan.tak sanggup aku nak dengar semua tu.Tadi ajak dia g klinik nak check peha tu kot2 muscle injured ke sbb katanye masih sakit lg,spt biasa mamat ni memg xmakan saman terus mereject cadangan aku tu..katanyer nak pakai minyak urut dulu kalau tak elok2 gak barulah nak jengah muka kat klinik tu..Dd...Dd.......

No comments: