Monday, January 25, 2010

Alhamdulillah...

Hari Ahad yang lalu(smlm),aku gi driving class untuk 3jam...then Mr Kong ckp dier nak aku amik QTI hari ni...aku tkejut gak sbb xcnfident lg sbnarnyer..tapi aku kuatkan smgt jgk dan stuju la utk gi QTI arini..Kul 7.15am aku ngan Dd da bgun dan bsiap2.Masa nak kuar la jadinyer hal yg mane tayar motor Dd pancit...ape nye nasib kan...tapi xper,Dd pu anta g kedai motor.Takut lambat nyer pasal Dd pjm motor papa then kteorg terus la g L Perfect.Da dkt smpi barulah aku sedar yang aku ttggal form QTI tu..(seb bek xkene marah ngn Dd)pe lg mtk tlg papa la hantarkan.Aku dpt no 54,punyerlah bsar nombornyer..tapi alhmdulillah,aku lulus dgn jayanyer,secara xlgsg aku layak utk amik JPJ Test pada 2.2.10,same ngan Dd la...1.2.10 lak aku kena dtg abeskan training Hrs yg bbaki 3jam lg.Harap2 sumenyer bjalan dgn lancar.Skg aku kat office menghadap screen ni smpi la kul 5pm nanti..k la ada pape aku update lg..tata!!!

No comments: